Учителско портфолио

Моето Europass CV
Моето професионално портфолио в Блогър

2014-08-22_1639

Обрaзователен театър от деца за деца:

„Топлата ръкавичка“ – образователен глог

_the-warm-mit

wiki платформа на моите учебни образователни ресурси

50ce3c1bdff33c0200000044-medium

zx620_1864864Интерактивни учебници – статия

My English textbooks – weebly site

ИНТЕРАКТИВНА СТРАНИЧКА

ИНТЕРАКТИВНА СТРАНИЧКА

Европейски езиков знак за качество 2012 г.

ell_logo_bg(1)

Европейски езиков знак за качество2014-12-09_1031

Моите публикации в списание „Образование и технологии“

korica2010Стр.169

Интернет класна стая с GlogsterEDU

Статията представя учебната дейност „Интернет класна стая“, организирана с помощта на сай-
та Glogster EDU и чрез Skype връзка между учител и учениците. Учениците имат достъп до ползването
на подходящи интернет ресурси, касаещи учебната им дейност в клас и при самоподготовка в дома, кои-
то учителят подготвя предварително и подрежда съобразно учебната програма. С дейността се пости-
гат образователни, възпитателни и развиващи цели, които авторът е набелязал.

korica2011Стр.421

Как да си направим електронен учебник – от деца за деца

Ученици от четвърти клас изработват електронния вариант на учебника по английски език „Hello
English“ for the 3-rd grade на издателство „Просвета“. Дейността се извършва в часовете по СИП-английски
език, както и във виртуална класна стая, посредством използването на web 2.0 инструменти – Скайп, Уики
и Глогстер Еду. Целта на дейността е децата от четвърти клас да изработят електронно помагало, с кое-
то да подпомогнат самоподготовката на своите по-малки съученици от трети клас в домашни условия.
По този начин се цели и създаване на интерес и желание у учениците за работа с web 2.0 инструменти при
изпълнение на различни учебни задачи

wikipage

korica2012Стр. 380

Проектно базирано обучение с ГлогстерЕДУ

Настоящата разработка разглежда някои възможности на проектното-базираното обучение за
активизиране на учебния процес по Английски език в начален етап. Работи се във виртуална елек-
тронна среда, осигурена от сайта Глогстер Еду. Дейността се осъществява посредством изработ-
ване от учениците на глогове (виртуални презентации) по конкретно поставени от учителя теми
с определена образователна цел и задачи. Целта е не само да се постигне една базова грамотност по
чуждия език, а да се развият и така необходимите трансверсални ключови умения у ученика на дваде-
сет и първи век, а именно: критично мислене, способност за намиране, анализиране и уместно прила-
гане на информацията с голяма гъвкавост, работа в екип и споделяне на идеи чрез новите технологии.

wikipage

korica4_2013Стр.229

Използване на социалните медии в Многоезикова класна стая

2014-12-09_0957

стр. 286

НЯКОЛКО ДОБРИ WEB2.0 ИНСТРУМЕНТА В ПОМОЩ НА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ
ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК

Опитът, който споделям и описвам е следствие от прилагането на няколко безплатни web2.0 инструменти в класната стая по английски език и това са: GlogsterEDU, Vocaroo, Linoit, Learningapps.org, EnglishExercises.оrg, Quizlet, wiki и др. Работата с тях и използването им съвместно от учител и ученици, както в класната стая, така и извън нея, способстват подобряването на езиковите знания и умения по четирите основни езикови дейности: говорене, слушане, четене и писане на чужд език, а също така и подпомагат придобиването на нов вид компетентности от учениците, необходими им за успешно справяне в условията на двадесет и първи век. Разработката включва и няколко лесни практики с тези web2.0 инструменти с цел онагледяване и улесняване на учебното съдържание, повишаване на неговата привлекателност, повишаване мотивацията на учениците за учене и търсене на пътища за изграждане на електронен универсален дизайн на обучение.

wikipage

10599320_10204717056754699_7155749707910240400_n

wiki page

Най-добро образователно wiki за 2014 година  #eddies14

edublog_winner_wiki

jjj

Темата на статията е „Buncee – творческо учене в класната стая и извън нея“ стр. 174 ( щракнете върху фотоса).  Към диска е приложен и pdf. файла с „Кратък наръчник за учители“, от който колегите могат да се ориентират, как да използват edu Buncee в своите класни стаи. Публикувам наръчника като pdf.  файл и онлайн презентация, където хипервръзките са активни и могат да бъдат достигнати от аудиторията. Още …

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s