Моето професионално портфолио Weebly
Обрaзователен театър от деца за деца:
„Топлата ръкавичка“ – образователен глог
wiki платформа на моите учебни образователни ресурси
Интерактивни учебници – статия
My English textbooks – weebly site
Европейски езиков знак за качество 2012 г.
Моите публикации в списание „Образование и технологии“
Интернет класна стая с GlogsterEDU
Статията представя учебната дейност „Интернет класна стая“, организирана с помощта на сай-
та Glogster EDU и чрез Skype връзка между учител и учениците. Учениците имат достъп до ползването
на подходящи интернет ресурси, касаещи учебната им дейност в клас и при самоподготовка в дома, кои-
то учителят подготвя предварително и подрежда съобразно учебната програма. С дейността се пости-
гат образователни, възпитателни и развиващи цели, които авторът е набелязал.
Как да си направим електронен учебник – от деца за деца
Ученици от четвърти клас изработват електронния вариант на учебника по английски език „Hello
English“ for the 3-rd grade на издателство „Просвета“. Дейността се извършва в часовете по СИП-английски
език, както и във виртуална класна стая, посредством използването на web 2.0 инструменти – Скайп, Уики
и Глогстер Еду. Целта на дейността е децата от четвърти клас да изработят електронно помагало, с кое-
то да подпомогнат самоподготовката на своите по-малки съученици от трети клас в домашни условия.
По този начин се цели и създаване на интерес и желание у учениците за работа с web 2.0 инструменти при
изпълнение на различни учебни задачи
Проектно базирано обучение с ГлогстерЕДУ
Настоящата разработка разглежда някои възможности на проектното-базираното обучение за
активизиране на учебния процес по Английски език в начален етап. Работи се във виртуална елек-
тронна среда, осигурена от сайта Глогстер Еду. Дейността се осъществява посредством изработ-
ване от учениците на глогове (виртуални презентации) по конкретно поставени от учителя теми
с определена образователна цел и задачи. Целта е не само да се постигне една базова грамотност по
чуждия език, а да се развият и така необходимите трансверсални ключови умения у ученика на дваде-
сет и първи век, а именно: критично мислене, способност за намиране, анализиране и уместно прила-
гане на информацията с голяма гъвкавост, работа в екип и споделяне на идеи чрез новите технологии.
Използване на социалните медии в Многоезикова класна стая
НЯКОЛКО ДОБРИ WEB2.0 ИНСТРУМЕНТА В ПОМОЩ НА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ
ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
Опитът, който споделям и описвам е следствие от прилагането на няколко безплатни web2.0 инструменти в класната стая по английски език и това са: GlogsterEDU, Vocaroo, Linoit, Learningapps.org, EnglishExercises.оrg, Quizlet, wiki и др. Работата с тях и използването им съвместно от учител и ученици, както в класната стая, така и извън нея, способстват подобряването на езиковите знания и умения по четирите основни езикови дейности: говорене, слушане, четене и писане на чужд език, а също така и подпомагат придобиването на нов вид компетентности от учениците, необходими им за успешно справяне в условията на двадесет и първи век. Разработката включва и няколко лесни практики с тези web2.0 инструменти с цел онагледяване и улесняване на учебното съдържание, повишаване на неговата привлекателност, повишаване мотивацията на учениците за учене и търсене на пътища за изграждане на електронен универсален дизайн на обучение.
Най-добро образователно wiki за 2014 година #eddies14
Темата на статията е „Buncee – творческо учене в класната стая и извън нея“ стр. 174 ( щракнете върху фотоса). Към диска е приложен и pdf. файла с „Кратък наръчник за учители“, от който колегите могат да се ориентират, как да използват edu Buncee в своите класни стаи. Публикувам наръчника като pdf. файл и онлайн презентация, където хипервръзките са активни и могат да бъдат достигнати от аудиторията. Още …