Три мобилни приложения за създаване на добавена реалност

Искам да споделя три лесни и безплатни  мобилни  приложения за създаване на ‘добавена реалност’, които можем да използвате в класната стая с нашите  ученици.

colAR – или учи, докато оцветяваш и се забавляваш!

Как работи: Инсталирайте приложението на мобилното си устройство. Изтеглете и разпечатайте листите за оцветяване от специалната страницата на colAR и поставете учебна задача на вашите ученици включваща и  оцветяване . След като са готови,  сканирайте оцветените листите с мобилното си устройство и разгледайте заедно как героите от тях „оживяват“. Попитайте децата как са изпълнили задачата и получили резултатите, докато разглеждат и се забавляват. Мога да гарантирам, че следващия път желанието им за работа по поставената задача ще бъде още по-голямо.

Ето нашата вълнуваща  първа среща с 3D моделите от colAR.

Накарах учениците от втори клас, докато оцветяват да изпишат и изучените английски букви.

10603632_10205070617193489_4364694914140479105_n

В процеса на разглеждане на 3D моделите ги попитах кои са буквите, които са изписали и  виждат в 3D вариант в момента. За тази дейност използвахме междучасието, но както казва другарят Амунашвили работата на учителя в междучасията е също толкова важна, колкото  и в учебния час.

device-e1365891538619

AR Flashcards – много подходящо приложение за най-малките (предучилищна, 1, 2 клас). С тях могат по много забавен начин чрез 3D модели те да изучават английската азбука посредством наименованията на животни, планетите, формите и цветовете.  Изтеглете от Google магазина безплатно.

Ето как работи:

 

2014-10-25_1013

 ZooBurst – направете си 3D книжка – много лесен и достъпен инструмент за разказване на история. В наличност като мобилно приложение само за iOS  все още и  надявам се скоро за Android, тъй като е с голям потенциал за езиковото обучение. Има web вариант, който българските учители познават. Ето видео как работи:

 A eто как аз използвах инструмента, за да онагледя и разкажа приказката „A friend in need is a friend indeed“ , която моите ученици изучават в 4ти клас по учебника „Hello English“. Една от учебните задачи към тази приказка е децата да разкажат историята от името на всеки един от героите. Мисля си, че този инструмент би свършил чудесна работа учениците да бъдат ангажирани в едно вълнуващо творческо предизвикателство.

Благодаря Ви, че бяхте с Роси и този път!

 

swimming

 

Advertisements

3 thoughts on “Три мобилни приложения за създаване на добавена реалност

  1. Благодаря, Ели! И аз се надявам на това. Предполагам, че скоро ще го направят и за андроид. Винаги андроид са след иос, защо ли? 🙂

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s