e-Dictionary с eduBuncee или споделено от Дневника

Преди няколко седмици нашият клуб по УСПЕХ  „Многоезикова класна“ стая и аз като негов ръководител получихме безценната привилегия от сайта  на eduBuncee  да ползваме  възможностите му за една година безплатно. Първо искам горещо  да благодаря на целия екип на Buncee за невероятния подарък, който ни направиха. За нас е висока чест и удоволствие да работим с тази нова, лесна  и много полезна технология.  Надяваме се да използваме възможностите на сайта много креативно и рационално по проектите, които сме си набелязали.

С този си пост искам също така да споделя и своите първи впечатления от тази edu платформа, работата си с нея  и ползите, които смятам че тя  дава за чуждоезиковото обучение по английски език в моята класна стая.

За Buncee.com съм говорила вече тук. Иструментите за работа са лесни, работи се бързо и приятно. EduBuncee работи с обогатени инструменти – дава възможности за повече слайдове на buncee продукта, запис на аудио или качване на звуков файл, добaвяне на учебни ресурси (оградила съм с червено различията от buncee.com). Лошата новина е, че eduBuncee е платена услуга, но добрата е че има едномесечен безплатен период, който е напълно достатъчен да го използвате за работа по даден проект с вашите ученици. Поддържа кирилица, което го прави напълно приложим по всички учебни дисциплини.

2015-02-01_1314

Това, което намирам много ценно за eduBuncee платформата  са възможностите, които тя предлага  за сформиране на виртуален клас и реализиране на проектно базирано обучение в класната стая и извън нея. Модерирането на виртуалния клас става много бързо и лесно. Учителят наименува студентските акаунти и дава пароли, които само той може да променя. Работи се в защитена работна среда и учителят е този, който разрешава видимостта на продуктите от съвместната дейност, както и профилите на учениците.

2015-02-01_1311

В тази виртуална класна стая (включваща един учителски и n-броя ученически акаунти) учителят поставя задание, под формата на buncee ( виртуалният продукт, който се изготвя в сайта). Инструментите на сайта позволяват той да бъде копиран и персонифициран от учениците в техните ученически акаунти, след което те да  променят учителското бънси  в съответствие с поставените  задачи.

Учителят определя и какви да бъдат изходните продукти (бънсита) на неговите ученици – публични или лични. Личните бънсита не могат да бъдат видени извън сайта на eduBuncee и споделени в социалните мрежи.

Ето как изглеждат поставените проектни бънсита в профила на учителя. Учителят получава обратна връзка, само когато има предаден от ученика готов  проект. Оцветяване в зелено сигнализира по коя тема има готов предаден проект, а броят на завършените проекти се появява до означението за задания –  Assignents (в случая на инфографиката е 1)

2015-02-01_1307

Учителят има възможност да провери и оцени крайния продукт на своя ученик, както и да го копира и да го добави в своя учителски акаунт.

2015-02-01_1309

Ученикът вижда оценката и препоръките на учителя за своята работа и може да реагира според изискванията на преподавателя – ако се налагат промени да ги извърши за по-добри резултати.

2015-02-01_1436

Всеки един buncee продукт, освен че може да се използва като виртуална презентация, може да бъде изтеглен като pdf файл, а слайдовете му – изтеглени  като png имиджи. Ето защо сайтът е изключително  полезен за нас в реализирането на последния ни eTwinning проект, в който вече повече от 30 европейски партньори създаваме  флашкарти  с buncee и подготвяме публикуването на общ картинен речник на думи по английски език.

И за да не бъда голословна – ето как ние в клуба „Многоезикова класна стая“ използвахме възможностите на сайта eduBuncee и виртуална класна стая за реализиране на проектна дейност по eTwinning проект e-Dictionary in English.

Накратко нещата в нашата виртуалната класна стая с buncee  се случиха ето така.

1. Изготвих модел на buncee, който учениците ми да персонализират и променят в своите ученически акаунти.

2. Предварително си разпределихме уроците, така че всеки ученик да изготви набор с флашкарти, онагледяващи новите  думи към един урок от  електронния учебник за втори клас.

3. След като бяха готови те сигнализираха за „предаден проект“, аз проверих, оцених и им помогнах да добавят последен слайд, в който всеки си представи труда.

4. Съвместно изтеглихме слайдовете на ученическите бънсита като картинки и pdf файлове и качихме в twinspace за целите на международния проект по eTwinning e-Dictionary in English.

Накрая, но не на последно място по значение – учихме и се забавлявахме с Buncee от сърце и душа! Вижте сами!

Още материали  по темата:

1. Готовите ученически buncee продукти на представителен глог #rosecompclass

2. Готовите ученически buncee продукти на  съдържанието на електронния учебник за втори клас. (дадени са като ликове към мишките)

3. rosecompclass, Дневник, #buncee  #eTwinning

Благодаря, че бяхте с мен!

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s