Три лесни инструмента за…

Fire-Hydrant

Мисията на съвременния учител е да бъде фасилитатор (помощник) на своите ученици, като ги подпомага по пътя им и те да се учат сами – не само от учебниците си, но и от житейски ситуации и Интернет пространството, което е вид отражение на действителността. Ето защо е толкова важно учителят не само да е с богати житейски познания и компетентен с технологиите, но също така и да умее да издирва полезно учебно съдържание извън класната стая, да го сортира и подрежда и да го предоставя в достъпен за своите ученици вид. Това е начинът, по който ние учителите  да подпомогнем по-бързото и лесното  разбиране на даден проблем  от страна на обучаемите. Казано на с две думи – учителят трябва да е изследовател (researcher) и класификатор (curator) на учебно съдържание. Много от учителите, които познавам го правят чрез своите сайтове на класове. Но в сравнение с цялото учителско войнство, те са като бели лястовици. Ще ми се да са повече…

И тъй като „Sharing is caring“ (Споделянето е обгрижване), тук на един виртуален постер съм събрала  и споделям три лесни и изпитани от мен web2.0 инструмента, с които  бързо могат да се сортират, организират и подредят учебни ресурси.  Това са Edynco, simbaloo.EDU и  LessonPaths. Кликнете на картинката по-долу, за да активирате  глогстера. Има видеа и линкове – разгледайте и проследете, за да научите какво представляват инструментите, как се работи с тях и какви приложения могат да имат. Дала съм примери с мои начини на прилагане на всеки инструмент, за да ви улесня максимално.

3tools

Успех!

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s