Моето професионално електронно портфолио с blogger

Използвах динамичен темплейт на blogger, за да си направя професионално електронно портфолио.  Харесвам динамичния дизайн, който сайтът предоставя на потребителите си и съм на мнение, че той дава перспективи за динамични промени, които обикновено предстоят да се извършат с  едно учителско портфолио във времето. И тъй като по пътя на споделянето се научават много нови и полезни неща, ще искам мнението на колеги, които вече имат такова професионално електронно  портфолио. Ще ми е много интересно да разгледам вашите такива  и почерпя нови знания и идеи от тях. Споделете мнение какво трябва да включва едно учителско портфолио, кои са според вас най – удачните инструменти за неговото изготвяне, пуснете линк към ваше портфолио, моля! Ще се радвам, ако това се случи в коментарите на поста, а не само в социалните медии за споделяне. Предварително благодаря 🙂

Щракнете на картинката за достъп до портфолиото

Използвам случая и да  благодаря на Тони Миланова и припомня едно нейно уроче за образователните функции на сайтовете blogger и wordpress от миналогодишните Google уебинари на „Учители за Учители“. То ми помогна много да се ориентирам как да ползвам ефективно инструментите на сайта. Мисля, че ще бъде полезно за тези, които все още не са запознати с възможностите на блогър. И за мен това е първият ми опит, предполагам – не последен. Благодаря, Тони! 🙂

 

Благодаря и на вас, че прочетохте, разгледахте и коментирахте!

VID00074(1)

 

14 thoughts on “Моето професионално електронно портфолио с blogger

    • Благодаря, Мариелка за споделянето! Много е впечатляващо и арт – типично в твой стил 🙂 Харесва ми! На мнение съм, че weebly е също един много удачен инструмент за спретване на електронно портфолио. С него направихме портфолиото на клуба ни по проект „Успех“ за изминалата учебна година. http://multilingualclassroom2015.weebly.com/

    • Благодаря, Цвети! Изключително богато на дейности портфолио и много професионално направено! Възхищавам ти се на уменията и не преставам да се уча от теб 🙂

  1. Роси, твоето портфолио е богато, защото има какво да покажеш. Благодаря за това, че го споделяш. Според мен, това е най-важното предназначение на електронното портфолио. Вярно е, че то служи за рефлексия, за защита, оценка и личностна мотивация, но споделянето е значимо, защото е място за съхранение на добри практики и методи. То ни дава възможност да бъдем в крак с времето в международен контекст. Използвам портфолиото в своята работа още от 2002 г., но в електронен вид го имам от 2011. Направила съм и електронно портфолио за методическата и квалификационната работа в нашето училище. Споделям и двата линка :
    лично – http://dinakirilova.weebly.com/
    за методическата и квалификационната дейност на училището : http://dina_kirilova.byethost7.com/
    Благодаря още веднъж. Винаги ме изненадващ с нещо ново и полезно.

    • Благодаря, Дина 🙂 Имаш изумително електронно портфолио. Разлиствам го от един час, чета, уча се… Нещо, което ти ме подсети, че аз не съм упоменала в моето портфолио за проектите, в които съм взела участие с ученици и индивидуално и мога, разбира се, да го допълня. Още веднъж благодаря и за линка към Сайта на главния учител. Дръпнах си шаблоните за добри практики, иновации, виртуална класна стая – много полезно! И няма как да не е – ти си истински професионалист в твоята си област и аз мога само да се уча от теб на технологични решения за едно или друго в класната стая. Благодаря ти и за помощта, която винаги си ми оказвала. Много я ценя!
      До тук споделените професионални портфолиа на колеги са все изработени с инструментите на weebly. Мога да разбера вашите предпочитания, защото аз също много харесвам възможностите на сайта и разнообразните и много услужливи инструменти. Просто реших да се пробвам с blogger, па взех че и харесах динамичния шаблон … 🙂

    • Дина, позволявам си да пусна тук линка към препоръките за изготвяне на професионално портфолио, които ти даваш в сайта на главния учител. Надявам се да нямаш нищо против – тази информация би била полезна за всички ни. И макар, че е за учители от професионални гимназии, тя е пригодна и за всички учители 🙂 Благодаря ти отново! http://www.zpg-headteacher.comuf.com/portfolio.pdf

    • Тони, много благодаря за комента и линка, а и за цялата професионална помощ, която всички колеги получаваме от теб. Ти си личност, която всички можем само да следваме и да се учим – на всичко! Благодаря ти, миличка! 🙂

  2. Прекрасна работа! За кой ли път, за кой ли път…? Поздрави! Щастлива съм, че познавам такива колеги!

  3. Роси много съм щастлива ,че те открих докато търсих материали за обучението по англ.език в начална степен . Имам нужда от твоята помощ -Диана Колаксъзова, ако е удобно свържи се с мен по SKYPE -di_kolaksazova или на пощата – di_kolaksazova@abv.bg

Вашият коментар

