Интерактивно анимирано табло с #Buncee

Това си е цяло едно електронно уроче, но нека почнем с анимираното табло…

Ако искаме да си направим  табло за нашата класна стая, с което да онагледим дадена граматическа структура, то  Buncee е идеалния  инструмент, който може да ни помогне. Например табло за употребата на формите на спомагателния глагол  do / does  при използване на  сегашно просто време. Направено с инструментите и ресурсите на сайта, то може да изглежда ето така:

full-17Имате безброй много варианти на дизайн, този е примерен.

Нещо повече – с Бънси можем да си направим АНИМИРАНО ТАБЛО за сайта, което хем да бъде забавно за нашите ученици, хем да им помогне да осмислят информацията от него като им предостави алтернативен път на нейното възприемане. Ето как изглежда то:

do bm

Bunceeman показва в динамика в кои случаи пишем „do“ и в кои –  „does“.

Как става и тази магийка с Buncee. Правим си ето такова едно бънси в eduBuncee, изтегляме слайдовете му като имиджи и с тях правим анимацията  в Photoscape .

А изработеното бънси може да ми послужи за шаблон за други такива подобни табла. Мога да го копирам и адаптирам наново само  написаното (с „have got“и ‘has got“ например, „don’t“ и „doesn’t“ или каквото си реша).

Как можем да приложим анимираното табло за изработване на други учебни ресурси, съобразно избран образователен сценарий?

С Buncee можем да озвучим правилото, на което таблото ни учи – кликнете на анимираните бънсита, за да чуете.

С j2e можем да си добавим места за попълване, в които нашите ученици да напишат правилната форма на спомагателния глагол „do“.

Инструментите на LearningApps пък биха ни помогнали по много начини, за да могат учениците да приложат на практика, знанията, които са придобили следствие на изучаване на анимираното табло. Ето ТАКА   изглежда една викторина направена с инструментите на сайта, която цели актуализиране на знания за прилагане на do /does (don’t/ doesn’t) в general questions and short answers (aнимираното табло като фон се явява и своеобразна опора за учениците да приложат правилно граматическите структури).

Пак j2e би ни дало възможност да организираме цялостния учебен сценарий и да го предоставим в удобен вид за ползване от нашите ученици. Ако искаме този процес да си остане тайна на класа ни и недостъпно за външно око, то просто даваме парола като например: thanksteacher

Аз благодаря на вас, че прочетохте и коментирахте. Отговарям на въпроси, задайте ги!

И можете да прочетете тук за други „магийки“ с Buncee.

🙂

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s